صندل عمده در نمایندگی شیما


صندل عمده شیما علاوه بر اینکه قیمت برای مشتری مناسب است و باعث می ‌شود که مشتری قیمت پایینی را برای خرید بدهد. همچنین برای
تولید کننده نیز می ‌تواند سود آور باشد. تولیدکننده می ‌تواند سود واقعی خودش را از تولید به دست بیاورد.

صندل طبی زنانه مسعود هنگامی که به صورت عمده به فروش می رسند در طرح های بسیار متنوعی هستند و امروزه فروش صندل شیما به علت کیفیت بسیار خوبی که دارد رایج شده است.

فروش عمده صندل شیما

تفاوت صندل با دمپایی معمولی

تفاوت صندل با دمپایی معمولی شاید بعضی از افراد در تفکراتشان این باشد که صندل با دمپایی معمولی هیچ گونه تفاوتی ندارد در حالی که چنین نیست . و این دو کالا با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند. در حالت کلی صندل ها ها کفشهای باز و راحتی هستند .که در مهمانی و در عروسی های بزرگ می توان از آنها استفاده کرد.

در حالی که دمپایی ها یک نوع از کفش هایی می باشند که بیشتر در خانه به عنوان پاپوش استفاده می شوند و زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرند. بعضی از دمپایی ها حالت رسمی تری دارند اما این دمپایی ها نیز زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد .

در واقع می توان از صندل حتی در فصل تابستان در بیرون از خانه نیز استفاده کرد اما استفاده از دمپایی معمولی زیاد رایج نیست.

همچنین که معمولاً صندل طبی مسعود به عنوان کفش هایی هستند که راحت هستند و معمولا بند های مختلفی در قسمت پشت پا نیز دارند و باعث شدند که به عنوان یک کفش مطرح شوند.

در حالی که دمپایی معمولی چنین نیست و بیشتر حالت راحتی دارد که هیچگونه بند اضافی در آنها وجود ندارد و همچنین استفاده از دمپایی معمولی در فصل سرد سال نیز با جوراب های کلفت امکان پذیر است که استفاده از صندلی زیاد در فصل زمستان رایج نیست.

مرکز پخش صندل عمده

مرکز پخش صندل عمده

 

اگر به دنبال خرید راحت تر و بهتر صندل می گردید ما به شما مرکز پخش صندلی را پیشنهاد می ‌کنیم. در این مرکز پخش عمده به حالت عمده این سری از صندل ها وارد بازار می ‌شود اما ممکن است که بعضی از این مراکز برای فروش تکی نیز مناسب باشند.

هر چقدر که نوع پخش عمده باشد قیمت پایین تر می گردد و عمده مشتریانی که برای این مرکز وجود دارند فروشندگانی هستند .

که دارای مرکز فروش برای کفش و دمپایی می باشند. و از این مرکز صندل هایی با طرح های متنوع را خریداری می کنند و آنها را به مشتریان عرضه می نمایند.

این مرکز در اکثر استان های کشورمان شعبه های مختلفی دارد و معمولاً در داخل بازارهای محلی مراکزی که حالت پخش عمده دارند وجود دارد. افراد می ‌توانند برای آشنایی بیشتر با مدل های مختلف صندلی ها به این مراکز مراجعه کنند .

وب سایت ‌های اینترنتی نیز راه دیگر برای آشنایی بیشتر با مدل های مختلف صندل ها می باشد.

 

 تولیدو فروش عمده صندل زنانه 

فروش عمده صندل زنانه در سالهای اخیر بسیار پر رونق شده است که علت اصلی آن تقاضای این نوع از دمپایی ها در بازار بوده است. که باعث گردیده قسمتی از مرکز پخش صندل را به خود اختصاص دهد.

همان طور که اشاره شد بازار صندل تهران در یک جا متمرکز نبوده و شامل چند محل است. که البته این مکان ها به یکدیگر نزدیک می باشند و بازار عمده فروشی صندل تهران را تشکیل می دهند.

تولیدی صندل عمده تهران بیشتر به تولید صندل زنانه می پردازند و بیشتر کارخانه های تولیدی صندل از نوع مردانه آن را تولید و عرضه می کنند.

جهت خرید بهتر وسریع تر لازم است حتما با شماره تلفن  09125961893 تماس حاصل کنید یا با واتساپ وتلکرام این خط ارتباط بر قرار کنید .

ادمین تلگرام                                             fereshte.f.f.bakhtaki@

لینک کانال تلگرام

papooshee@

صندل عمده زنانه    فروش صندل المطراش مردانه شیما

صندل طبی مردانه 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *