صندل راحتی صادراتی شیما/فروش عمده


صندل راحتی صادراتی شیما  توزیع فروش عمده محصولات  باکیفیت این کارخانه در کشور وجهان  .

از معتبرترین برندهای تولید کننده انواع صندل و کفش برند تولیدی شیما می باشد . که با توجه به کیفیت عالی دارای طرفداران زبادی در داخل و خارج از کشور است.

این روزها فروش صندل راحتی صادراتی‌ به شیوه های گوناگون در سطح کشور انجام می شود. که به دلیل طرح و رنگ زیبا بسیار پرفروش است. و بسیاری از مشتریان آن را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند.

فروش انواع صندل راحتی صادراتی شیما

مشخصات صندل طبی شیما

 

 

مشخصات صندل راحتی شیما

 

همانطور که همه ی ما میدانیم یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین موارد در تیپ هر شخصی صندل صندل دخترانه تابستانی است

صندل راحتی صادراتی شیما در انواع مدل های زنانه، مردانه و بچگانه وجود دارد که تنوع زیادی در رنگ و طرح دارد.

این محصول علاوه بر طراحی زیبا و شیک از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار بوده و سایزبندی متنوعی دارد. این صندل بسیار سبک و راحت می باشد .و به دلیل طبی بودن در راه رفتن طولانی مدت هیچ گونه فشاری به کمر و ستون فقرات وارد نمی شود.

از بهترین چرم طبیعی یا مصنوعی درجه یک در ساخت آن استفاده شده که از تعریق و بوی بد پیشگیری می کند. و حساسیتی در پوست پا ایجاد نکرده و کفی طبی محکم و نرمی دارد.

امروزه انواع صندل زنانه اکو با استفاده از متریال های چرمی، پارچه ای ، حصیری و … تولید می گردند تا به راحتی در اختیار مشتریان قرار گیرند.

جنس زیره به کار رفته در این صندل ها از پی وی سی یا پیو می باشد. که در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم می باشد. و به راحتی پاره نمی شود. تمامی قسمت های تشکیل دهنده این صندل به صورت استاندارد تولید شده است . و در رنگ های تیره و روشن در بازار مشاهده می گردد. که نیاز مشتری با هر سلیقه ای را تأمین کرده است.

قیمت عمده دمپایی راحتی صادراتی شیما

قیمت عمده صندل راحتی صادراتی شیما

 

قیمت عمده صندل راحتی صادراتی‌ شیما نسبت به قیمت جزیی آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است . و امروزه اغلب مشتربان این نوع خرید را ترجیح می دهند. عوامل مختلفی بر قیمت صندل راحتی تأثیر گذار می باشند.

از مهمترین آنها می توان به طرح و مدل، ستیز و رنگ آن، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، هزینه های تولید، میزان عرضه و تقاضا و … اشاره کرد

 

.طریقه خرید صندل راحتی صادراتی

یکی از ساده ترین راه ها برای استعلام قیمت روز انواع صندل راحتی مراجعه به  واتساپ وتلگرام ویاتماس با خط  09125961893  می باشد تا در اسرا وقت پاسخ گوی شما باشند

.  زیرا هر روز به روز رسانی می شود و ضمن مطلع شدن از قیمت می توانید. با کمک و راهنمایی مشاوران ما محصول دل‌خواه را انتخاب و خریداری نموده است. و پس از ثبت کردن سفارش، در واتساپ محصول با بهترین بسته بندی در زمان تعیین شده است.

به باربری  مورد نظر ارسال خواهد شد .که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است.

صندل راحتی صادراتی شیما 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *