دمپایی لژدار مردانه عربی شیما/فروش عمده درسراسر ایران


دمپایی لژدارمردانه عربی شیما با مدل های جذاب و دیدنی در دنیا تولید می شود.

یکی از بهترین نوع این محصول دمپایی که مورد پسند افراد خاص قرار گرفته است .دمپایی لژدار مردانه عربی می باشد که به صورت عمده به فروش می رسد.

دمپایی لژدار مردانه عربی شیما و صندل خام زنانه از مدل و برند های معروفی به شمار می رود. که تولیدات انبوهی داشته و توسط شرکت های مختلفی به صورت عمده به فروش می رسد. طبیعتا فروش دمپایی لژدار مردانه بسیار ارزانتر بوده و قابل توجه افراد خرده فروش هست.

فروش عمده دمپایی لژدار مردانه عربی شیما

معرفی صندل لژدار مردانه عربی شیما

 

دمپایی لژدار مردانه عربی شیما از طرح های زیبایی مردانه بوده که اکنون در تمامی دنیا علاقه مندان و مشتریان خاص خود را دارد. برای شناخت بیشتر این محصول از خصوصیات این کالا به خوبی بیان می کنیم تا به یک شناخت جامع در این باره برسید

این محصول در سایز های مختلفی بوده و تمامی افراد با سایز پای بزرگ و کوچک به راحتی می توانند آن را بخرند.

رنگ بندی این محصول نیز متفاوت است و مشکی و طیف رنگی قهوه ای را شامل می شود که مشتریان زیادی را به سوی خود کشانده است. پوشیدن دمپایی لژدار به افراد اعتماد به نفس می دهد.

زیرا داشتن قد بلند از اولویت های برای افراد مختلف می باشد. اکثر آقایانی که قد کوتاهی دارند، می توانند از این دمپایی بپوشند.

مدل های این دمپایی لژدار مردانه عربی متغیر بوده و می توان در مدل های بند انگشتی، بندی، چسبی و .. آنها را نام برد.

تخت این دمپایی سراسر یک اندازه بوده و برای کمر و پا مشکلی را ایجاد نمی کند و افراد از این حیث آسوده خاطر هستند به خصوص افرادی که دارای درد کمر یا پا هستند و پوشیدن کفش های پاشنه بلند برای آنان مضر است.

کفی نرم، پنجه های متناسب با پای افراد از موارد و مزیت های تولید این کالا بوده و گردش هوا در این دمپایی مانه از عرق کردن پا می شود.

نرخ انواع صندل لژدار مردانه عربی

نرخ انواع دمپایی لژدار مردانه عربی

 

دمپایی لژدارمردانه عربی به طور کلی در بین جوانان محبوبیت زیادی دارد و اغلب آن را به خاطر کیفیت و نرخ مناسبی که دارد خریداری می کنند. نرخ دمپایی لژدار با توجه به اینکه یک مدل وارداتی می باشد . عواملی همچون هزینه های گمرک و نرخ ارز را می توان نام برد که در قیمت آن اثر گذار می باشد.

صندل دخترانه 1401 در طرح ها و رنگ های مختلف توسط شرکت های تولید کننده در کشورمان تولید میگردد و به بازار های داخلی و

خارجی عرضه می کنند

انواع دمپایی با توجه به سایز و مدلی که دارند قیمت متفاوتی دارند و به همین سبب بهترین راه برای اینکه بتوانید.  قیمت دمپایی لژدار مردانه عربی شیما را مطلع شوید .تماس تلفنی یا از طریق واتساپ  باش ماره تلفن  09125961893   که در این سایت فعالیت دارند.

این افراد به طور دائم مشغول به پاسخگویی به سوالات مشتریان عزیز می باشند. برای دریافت جواب سریعتر به واتسا پیام دهید . 09125961893

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *