فروش صندل زنانه درقم

رابی

فروش انواع صندل های زنانه و مردانه، تولید انواع صندل های بیرونی شیک، فروش انواع صندل های المطراش اصل در تولیدی،

تولید صندل زنانه در قم

روزهای گرم تابستان و استایل مخصوص آن چیزیست که همیشه مورد توجه خانمها می باشد و در این استایل صندل زنانه شیما

آن خرید صندل زنانه را که امروز ویترین تمام بوتیک ها را به خود اختصاص داده نمی توان نادیده گرفت. این نوع پوشش درشهرهایی

گرمسیر مثل قم که دمای هوا بالاتر از حد معمول است بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.  در ادامه به شما استایلهای متناسب با

فصل را ارائه می دهیم تا بتوانید صندل زنانه مورد علاقه خود را با استایل خود ست کنید . و از تنوع بسیار بالای کارهای ششرکت ما بهره مند شوید. کارخانه تولیدی صندل زنانه قادر به تولید هر نوع صندل زنانه ی بیرونی و راحتی و روفرشی است اما تغییر محصول و تنوع محصول برای آن هزینه زیادی دربردارد.
لذا سعی بر تولید تیراژ بالا از هر محصول خود دارند و فروش محصولات خود با قیمت پایین تر را نیز گاها برنامه ریزی می کنند.

فروش صندل زنانه 

صندل زنانه شیما پاشنه کوتاه

این مدل کفش و صندل بهترین پیشنهاد برای شماست که هم با لباسهای شب و پیراهن های مجلسی بلند و لباس های روزانه خود می توانید آن را ست کنید . هم به صورت مناسب اندام و پاهای شما را کشیده تر نشان می دهد و هم برای ست کردن آن بسیار راحت هستید . خوشبختانه فروش عمده این صندلها نیز بسیار رشد داشته و محصول محبوبی در خرید صندل به شمار می رود.

صندل زنانه شیما

صندل زنانه شیما

صندل زنانه شیما بدون پاشنه 

پوشیدن صندل زنانه شیما بدون پاشنه با با لباس های اسپورت زیبا تر به نظر می آید .انتخاب بدون پاشنه یا دمپایی انگشتی با شلوار ک انتخاب ایست که می تواند نگاه تحسین برانگیز هر بیننده ای را به دنبال داشته باشد . همچنین دامن کوتاه با کفش بدون پاشنه پیشنهاد دیگر است که استایل شما را جذاب تر نشان می دهد که شما می توانید از طریق خرید اینترنتی به مراکز عمده فروشی صندل و مراکز تولیدی دمپایی مجلسی دسترسی داشته و متناسب با سلیقه ی خود را انتخاب نمایید.  برای اطلاعات بیشتر در خصوص خرید عمده با شماره های زیر در ارتباط باشید.

 انتخاب کفش و یا صندل چه از نظر سلامتی برای پا و چه از نظر زیبایی از اهمیت بسیار بالایی برای افراد به خصوص خانم ها برخوردار است.

 انواع و مدل های مختلفی از کفش و صندل در بازار وجود دارد. که کفش صندل و کفش زنانه و دخترانه نیز یکی از آن ها بوده است. که در تابستان کاربرد بیشتری نسبت به دیگر فصل ها دارد.

کفش و صندل نیز دارای انواع مختلفی در طرح های متفاوت می باشد. که از جمله تنوع آن در جلو باز بودن و یا جلو بسته بودن آن است.

صندل جلو بسته که علاوه بر اینکه حس و حال خوب پوشیدن یک صندل را به شما منتقل می کند. در عین حال به خاطر جلو بسته بودن از جلو ظاهری مانند کفش دارد. و بسیار شکیل و زیبا می باشد.

 

 

صندل زنانه تابستانی شیک

تابستان وقتی از راه می رسد، نگران گرمایی که در پاهای مان در زمان پیاده روی ایجاد می شود هستیم، چون وقتی پا گرم شود این گرما به تمام بدن منتقل می کند. و فرد را بی حال و خسته می کند.

بنابراین پوشیدن صندل جلو باز، بسیار مناسب این فصل می باشد.چون هوا وارد کفش می کند باعث خنک ماندن پا می شود. این نمونه صندل  تابستانی مناسب فصل تابستان است.

با شروع فصل از نمونه کفش هایی است که فروش بسیار بالایی در فصل تابستان دارد. مواجه می شویم و بهتر است با اطلاعات بیشتر از کیفیت و قیمت محصول مورد نظر را خریداری کنیم.

این محصول، همان قدر که برای خانم ها ضروری است برای آقایان نیز استفاده از آن برای فصل گرما لازم و ضروری است. ولی تنوع در رنگ و مدل برای خانم ها بیشتر از آقایان است.

صندل زنانه رو فرشی

در تولید صندل های رو فرشی زنانه تنوع زیادی وجود دارد. که نمونه ای از این صندل ها جلو بسته می باشند. و تنوع در رنگ و مدل این مزیت را فراهم کرده که بتوانیم آن را با انواع لباس ها ست کنیم.

از ویژگی های این کفش و صندل ها سبک و شیک بودن آن است. که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و برای مهمانی ها و پیاده روی مناسب می باشند. هنگام خرید حتما به راحتی و جنس صندل توجه کنید.

این کفش ها برای همه سنین مردانه و زنانه به صورت ماشینی و هم به صورت دست دوز شده تولید می شوند.

 

برای سفارش صندل زنانه شیما باشماره09125961893تماس حاصل فرماید

واحد فروش عمده صندل زنانه شیما 

صندل زنانه شیما

صندل زنانه کنفی در تهران

از گذشته تا به امروز ایرانیان در تولید صندل  زنانه در انواع مختلف از طرح های متنوع و رنگ های گوناگون تخصص زیادی داشته اند. و کفش هایی را مناسب تمام فصول با کیفیت و دوام زیاد ساخت اند. یکی از این گزینه ها کفش های تابستانه زنانه است.

 جنس صندل کنفی که بسیار شیک و سبک و راحت است. و جنس آن خنک و بادوام می باشد. رویه این مدل صندل از نظر ظاهری بسیار زیبا است و کف کفش از جنس پی وی سی است و بیشتر در مدل تخت ساخت می شود.

گاهی هم از لژ یک سانتی استفاده شد است. و در کل همه اجزای این مدل صندل در کیفیت بالای آن نقش دارد.

صندل زنانه لمه روفرشی

تولید کنندگان انواع صندل های زنانه انواع صندل های به روز را تولید می کنند. و هر روز طرح های جدید تری را به بازار عرضه می نمایند. که صندل لمه زنانه نمونه ای از صندل های طبی نرم و سبک است. که همین خاصیت طبی بودن صندل باعث می شود فروش بسیار بالایی داشته باشد.

صندل های لمه طرح های متنوعی دارند و بهترین نوع آن دارای بند در پشت کفش است. که مانع از در آمدن کفش از پا می شود و در تولید آن از با کیفیت ترین مواد استفاده شده است.

صندل زنانه ورزشی اسپرت

در فصل تابستان و بهار که هوا برای پیاده روی مناسب است استفاده از صندل های مناسب باعث می شود. تا در هنگام پیاده روی اصلا احساس خستگی نکنید.

نمونه ای از این ها صندل ورزشی زنانه است و مناسب پیاده روی می باشند. این مدل کفش بسیار با دوام است و کفی نرمی دارد تا هنگام راه رفتن و کوه پیمایی کردن به کف پا آسیب نرسد.

هر خانم یا اقائی در کمد کفش خود حتما یک جفت و یا چند جفت کفش راحتی اسپرت مخصوص ورزش و پیاده روی دارد.

قیمت صندل زنانه روفرشی شیما

نمایندگی صندل زنانه شیما در قم در روزهای گرم تابستان در حال تولید بهترین نمونه صندل ها است. همانطور که همه ی ما میدانیم یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین موارد در تیپ هر شخصی  صندل شیک تابستانی است که همیشه مورد توجه خانم ها می باشد و در این استایل  صندل زنانه را که امروز ویترین تمام بوتیک ها را به خود اختصاص داده نمی توان نادیده گرفت.

معمولا مشتریان به دنبال کیفیت و دوام بالای صندل زنانه روفرشی می باشند بنابراین تولید کنندگان در پی تولید صندل زنانه با کیفیت هستند. تا بتوانند نیاز مشتریان را برآورده کنند و از انجایی که صندل زنانه روفرشی بدلیل کیفیت بالا دارای تقاضای بالایی در بازار است.

رابی الوان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *